Monday, May 2, 2011

final exam


kawan2..jangan buat camni tw,nanti dpat kertas preksa..nati menangis lecture kita..hahhaa..silap2,ade yang berhenti kerja..balik kampung tanam jagung..hahahaha..:P










haha..lama sangat kan xupdate blog nie..busy sangat,sampaikan tak de masa,nk update blog..

law ade pom,masa 2 la nak buat benda laeh kan,keluar la,wayang la.hahaha..so hari nie.ter update la cos aku bosan sangat ngadap buku nie..padahal esk paper pertama taw..:D

so kawan2..aku nak mintak maaf la..law ade ter******,ape2 ter la..kita bukannyer sedar and xtaw kesilapan kita,kerana tiada manusia yang sempurna dan tak lepas dari kesilapan kan..so untuk kawan2..sekadar mengisi perut mintak diisi,...kikiki...:p

baca lah maaf2 yang dari kesalahan yang xpatot kita buat..


Awak,

saya mintak maaf sebab termaki awak bila awak jalan depan saya dan velocity pergerakan awak adalah selaju siput patah kaki. dah lah siput, patah kaki pulak tu.

saya mintak maaf bila saya terconteng meja kat bilik kuliah mahupun lab mahupun cafe. godaan kuat sangat. saya tak mampu menahan desire itu. ya sailormoon tu saya yang lukis. rajah "shit" itupun saya.

saya mintak maaf bila saya guna kereta sewa awak dan saya tukar gear kadang kadang biar enjin terseksa. masalah nya saya malas dan dalam hati saya kata, BUKAN KERETA AKU PUN HAHA *evillaugh.

saya mintak maaf bila saya potong line awak masa nak ambik nasik, nak bayar makanan or nak beli air. saya lapar sangat KOT masa tu. tapi nasib baik saya tak makan awak kan? lagiiiii susah.

saya mintak maaf bila saya tercaci awak sebab awak dan so-called shayunkkkk awak duduk tepi pantai tak kiralah pcb, batu burok or teluk ketapang sambil HUGHUG. saya geli sampai rasa nak baling tayar kereta kat awak.

saya mintak maaf bila saya membebel kat awak bila awak nak naik bus pergi mana mana contohnya balik kampung." EH KAU JANGAN TIDUR SANGAT MAS DALAM BAS TU, KALAU NAK TIDUR PON JANGAN TAK SEDAR TERUS.HA BEG DUIT DENGAN PHONE TU JAGA LEKLOK JANGAN BAGI LEPAS. TAK PAYAH TEXT DENGAN ORANG YANG TAK PENTING. SAVE BATTERY UNTUK HAL KECEMASAN.BUKAN KITA TAU APA YANG ADA KAT TENGAH JALAN TU. JAP LAGI TURUN DARI BAS, CEK SEMUA BENDA DAH LENGKAP BARU TINGGALKAN SEAT. DOA SEBELUM MEMULAKAN PERJALANAN TU PENTING. bukan jeles sebab awak dapat balik tapi saya basi kat KL. tapi ia lebih kepada sebab saya saya risau awak naik bas yang besar gedabak tapi laju tak hengattt.

saya mintak maaf bila saya buat muka tak rela and tak nak lepaskan awak naik motor pergi mana mana. saya fobia dengan motor. saya fobia orang lain naik motor jugak. so kalau nak naik motor, jangan lakukan depan saya. hehe. motor naik awak tak apaaa.

saya mintak maaf bila saya buat awak pening dengan bahasa melayu saya yang ala ala keling mix dengan google translate. insyaAllah akan di perbaiki. tapi bila baru boleh terer itu saya tak janji.

saya mintak maaf sebab terpukul nyamuk kesayangan awak. kalau ada lah nyamuk tu. sebab bilik saya banyak nyamuk okay apa aku cakap ni.


wishing you all good luck for your exam and jangan lupa doa. jangan sombong minta dari yang memang berkuasa. bye!

psst~~yang ni aku dapat dari net..bestkn..so xkira la ape pun kesalahan kita..wajib mtax maaf..aku sndri xnk la detail.kan habis pecah rhsia kan..kikiki..:p.al-maklum la,ini kan public..


No comments: